Uskomatonta vedätystä: 3 vuotta vanha auto myyty uutena ja kaupan purkuun ei suostuta. Koska jälleenmyyntiarvo lasketaan rekisteröintipäivästä niin ei muka ole perustetta. Hyvityksenä olivat tarjonneet reilua tuhatta euroa. Nettiauton perusteella vuodessa tippuu arvo lähes 10000 joten enpä minäkään tyytyisi tuohon.
Minä en ostaisi 2006-mallista ulkona varastoitua autoa uutena nyt.

Minä en ostaisi mitään autoa uutena nyt.
Oikeasti uusia autoja saa vain kun hakee itse tehtaalta. Kaikkia muita on jo joku muu ajanut!
Omistajan olisi ehkä kannattanut taistella vaan suoraan autoliikkeen ja kenties kuluttajaviranomaisen kanssa. Nyt kun esiintyi tv:ssä niin on varmaan todella helppo myydä autoa eteenpäin...
Ehkäpä ohjelmaan tulolla oli toisellainen tarkoitus. Kaikki auton ostajat ei tee kauppaa autoilla.
Ohjelman tarkoitus oli herättää kansalaiset horroksesta eli valveutunut ostaja ei mene halpaan. Toisin sanottuna: Kun myyjä tarjoaa uutta autoa suoraan hyllystä tyyliin, jos teet kaupat heti saat tällä hinnalla, on auto varmuudella makaillut ulkovarastossa ties kuinka kauan. Tässäkin ohjelman esimerkissä kolme vuotta. Eiköhän hyvitys nouse nyt kun asiasta on tehty julkinen. Autokaupalla ei ole nykyisin varaa kielteiseen julkisuuteen.
Älä hemmetti. Milloin oli? Suomessa autokaupalla on "vara" ilmoittaa että hinnat nousevat.
Vielä niitä horroksessa eläviä näköjään on. Pakko uskoa kun tuollasta näkee.
Jos autokauppa ilmoittaa nostavansa hintoja, se käyttää yhtä alkeellisimmista markkinointikeinoa kuin olla voi. Se on sumutusta mutta siihen lankeavia löytyy pilvin pimein.
demon67 just tän takia tilaan aina auton uutena tehtaalta,ei tarvi miettiä minkä vuotinen....