Kysymys:

Mielestäni olisi Tuulilasissa aiheellista kertoa että VW-konsernin TSI moottoreiden jakoketjut on vm.2011 eteenpäin vahvistettuja ja varustettu hyppäämisen estävällä "räikkä" ohjaimella. Kaikki takuu korjaukset on tehty tällä tavalla. Nythän uuden Golfin kaikki moottorit ovat jakohihnalla ja varmaan kohta esiteltävät uusi Passat ja Jetta myös.

Itselläni omakohtaista kokemusta vm. 2010 Golf 1.2 TSI alkoi kylmänä käynnistettäessä välillä pärähtää  ja diagnoosi oli venynyt jakoketju. Ketju vaihdettiin takuuseen. Huolto, osat  ja vuokra-auto korjauksen ajaksi veloituksetta, vaikka auton takuu olikin umpeutunut. Auto toiminut moitteetta huollon jälkeen. Uusilla osilla ja työllä takuu. Olen ollut erittäin tyytyväinen kyseisen autoketjun toimintaan.

Tapio Ketonen:

Olisihan tuo aiheellista, jos jostakin sellainen tieto ketjukiristimen rakennemuutoksesta tulisi. On mielenkiintoista, että noin myönteistä uutista ei saada maahantuojan eikä tehtaan organisaatioista esille.

On hyvä juttu, että VW-organisaatio on toiminut niinkuin pitääkin. Loppujen lopuksi tuollainen toiminta on paljon kannattavampaa kuin vihoviimeinen niuhottaminen ja asiakkaiden ärsyttäminen. Huonolla kohtelulla kiukkuiseksi saatu asiakas ei osta seuraavaa autoa samasta liikkeestä, vaikka kuinka mainostettaisiin lehdissä, televisiossa, tienvarsitauluissa ja missä tahansa.

Kommentit

Kommentoi kysymystä

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.