Eurooppalaiset liian vaativia – Hyundai lykkää premium-brändinsä lanseerausta

10.06.2016 | Max Lange
Eurooppalaiset liian vaativia – Hyundai lykkää premium-brändinsä lanseerausta

Hyundai lykkää Genesis-brändin lanseerausta Euroopassa vuosikymmenen loppuun, jolloin heillä on tarjota tarpeeksi erilaisia voimalinjavaihtoehtoja.

Hyundain Euroopan toimintojen johtajan Thomas Schmidin mukaan premium-brändin lanseeraaminen Eurooppaan on ylipäätänsä haastavaa. Jos tarjolla ei ole tarvittavia moottorivaihtoehtoja ja automalleja, haaste tulisi olemaan vieläkin suurempi.

Schmidin mukaan Genesis ei saavu Euroopan mantereelle ennen vuotta 2019, vaikka brändin laajamittainen lanseeraus tapahtui muilla markkinoilla jo tänä vuonna. Alkuvaiheessa Genesiksen tärkeimmät markkinat sijaitsevat Pohjois-Amerikassa, Kiinassa, Lähi-idässä ja Etelä-Koreassa.

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

Genesiksen Euroopan-valloitus tapahtuisi alkuvaiheessa viidellä eri mallilla, joista ainakin osa on katumaastureita, kertoo Automotive News Europe. Genesis on myös vahvistanut merkillä tulee olemaan tarjolla myös pistokehybridi- ja täyssähköautoversiot.

Tilaa Tuulilasin viikkokirje, joka pitää sisällään automaailman ajankohtaisimmat ja tärkeimmät asiat. Viikkokirje ilmestyy perjantaisin.

Lue uusin Tuulilasi diginä hintaan 4,90.

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.