GM-pomo: Meidän täytyy pyyhkiä ihmisten mielistä mielikuvat yhtiöstä ja sen tuotteista

24.01.2014 | TL-verkkotoimitus
GM-pomo: Meidän täytyy pyyhkiä ihmisten mielistä mielikuvat yhtiöstä ja sen tuotteista

General Motors uusii johtoaan ja imagoaan.

General Motorsin tuotekehityksestä vastaavaksi johtajaksi koko yhtiön johtoon siirtyvän Mary Barran tilalle tulevan Mark Reussin mukaan yhtiö on viime vuosina keskittynyt liikaa elektronisten lisävarusteiden kehittämiseen ja unohtanut itse autot.

Reuss totesi Detroitin autonäyttelyssä Car Advicen mukaan, että viimeisen viiden vuoden aikana "tietty ryhmä ihmisistä uskoi, että hienoimpien puhelinratkaisujen ja infotainmentjärjestelmien kehittäminen" riittäisi kilpailussa.

Reuss muistutti, että auton perusteiden, kuten ajettavuuden ja turvallisuuden on oltava kunnossa.

"Jos joku sanoo ostavansa auton hienoimman kosketusnäytön takia, he varmasti tekevät sen siksi", Reuss kuvaili tilannetta.

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

"Mutta jos he ostavat auton ja käyttävät sitä kaksi vuotta, ja se on huono ajaa tai joku loukkaantuu onnettomuudessa huonon kolariturvallisuuden takia, on suuri riski, ettei asiakas enää palaa."

Reussin mukaan General Motors ja sen autot tullaan seuraavan viiden vuoden jälkeen tuntemaan luotettavuudestaan, kestävyydestään ja hyvästä asiakaspalvelusta toimipisteissään.

"Meidän täytyy pyyhkiä ihmisten mielistä mielikuvat yhtiöstä ja sen tuotteista viimeisten vuosikymmenten ajalta."

Seuraa Tuulilasin tallin ja automaailman tapahtumia Facebookissa

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.