Kuusi automerkkiä omalaatuiseen yhteistyöhön - tavoite ei ole myydä autoja

23.10.2017 |
Kuusi automerkkiä omalaatuiseen yhteistyöhön - tavoite ei ole myydä autoja

BMW, Nissan, Renault, Volkswagen, Kia ja Mitsubishi ovat olleet mukana perustamassa britannialaisen Chargemasterin kanssa Electric Vehicle Experience Centeriä, jonka tavoite ei ole niinkään myydä sähköautoja vaan markkinoida niitä ja kertoa ihmisille niiden ominaisuuksista.

Toki henkilökunta myös kertoo hintatiedot ja välittää tarjouspyynnöt paikallisille autoliikkeille, mutta päätyö on saada ihmiset lähtemään paikalta yhä vakuuttuneempina siitä, että sähköauto kannattaa hankkia.

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

”Yhä enemmän sähköautoja alkaa ilmestyä katukuvaan, joten ihmisillä alkaa herätä kysymyksiä esimerkiksi autojen teknologiasta. Täällä he saavat niihin vastauksia”, kertoo BMW:n Iso-Britannian tuotepäällikkö Dan Elliot Automotive Newsille.

Toimitila sijaitsee isossa kauppakeskuksessa Milton Keynesissä. Sisälle mahtuu neljä esittelyautoa kerralla, mutta lähistöltä löytyy 59 sähköautoa, joita voi halutessaan koeajaa.

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.