Miksi Keva-pomo valitsi avo-Bemarin? Nämä autot Tuulilasin toimitus olisi valinnut työsuhdeautokseen

12.11.2013 | TL-verkkotoimitus
Miksi Keva-pomo valitsi avo-Bemarin? Nämä autot Tuulilasin toimitus olisi valinnut työsuhdeautokseen

Paljon tilaa, hyvä ajettavuus, sopivasti tehoja ja alhainen bensankulutus. Nämä kriteerit tuntuvat ohjaavan Tuulilasin toimituksen autovalintoja.

Helsingin Sanomat kertoi tiistaina Kevan toimitusjohtajan autokuvioista. Eniten meitä pohditutti Merja Ailuksen autovalinta: 46 000 euron hinta varusteineen kaikkineen tarjoaa paljon vaihtoehtoja. Niinpä päätimme koota oman listamme, jolta työsuhdeautomme olisimme valinneet.

------------------------------------------------------------------

Lauri Larmela, päätoimittaja: Subaru Outback 2.0 TD CVT

Turbodiesel + automaatti = joustava yhdistelmä, eikä tarvitse tankata kovin usein pienen kulutuksen takia. Sisällä hyvin tilaa - myös ruumassa. Neliveto ja korotettu maavara sopivat minulle, koska asun huonon tien päässä ja liikun  aika paljon mökkiteillä myös talvella. Ei tartte tehdä lumitöitä, jos ei huvita! Bonuksena Subarun japanilainen laatu. Ei mitään tusinatavaraa!

Katso kaikki Subarun mallit Tuulilasin netistä!

------------------------------------------------------------------

Jani Kajander, toimituspäällikkö: Citroën DS5 Hybrid4 Chic

Hybridi pitäisi olla, ja mielellään vähän persoonallisempi malli. Tässä vaihtoehdossa tilaakin riittävästi.

Katso kaikki Citroenin mallit Tuulilasin netistä!

------------------------------------------------------------------

Jussi Saarinen, toimituspäällikkö: Volvo V40 D4 Momentum A

Cityauto ja maantiejuna samassa paketissa. Skandinaavinen design ja ergonomia. Karismaa, historiaa ja luonnetta.

Katso kaikki Volvon mallit Tuulilasin netistä!

------------------------------------------------------------------

Tapio Ketonen, toimituspäällikkö: Volvo V60 T6 AWD Summum

Jos kyseessä olisi työsuhdeauto, sen käyttökuluilla ei ole mitään väliä. Niinpä voisin ottaa vaikkapa Volvo V60 T6 AWD Summumin. Toki tuohon ei enää juurikaan mahdu varusteita, mutta enpä nyt jouda tutkimaan lisävarustelistoja. Tuolla pärjäilisi jopa Helsingin talvessa - maallahan sitä nelivetoa ei tarvitse niin paljon kuin täällä, jossa katujen talvikunnossapito toimii heikommin.

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

Katso kaikki Volvon mallit Tuulilasin netistä!

------------------------------------------------------------------

Timo Nurmi, toimitussihteeri: Audi A4 Avant Business 2,0 TDI 130 kW Quattro

ajettavuus, jämäkkä alusta, neliveto

Katso kaikki Audin mallit Tuulilasin netistä!

------------------------------------------------------------------

Oskari Pentti, toimittaja: Fiat Ducato L2H2 HDi 180, FIX-TEN matkailuauto, Pro-varustelulla

Tarjolla on reilusti tilaa, kolmipisteturvavöillä varustettuja istumapaikkoja 7 kpl. Tämän lisäksi tavaratilassa on vielä vähintäänkin riittävästi kokoa (pituutta 2,2 metriä) mökkireissuille ja muuhunkin harrastetoimintaan. Kulkupuoli pitäisi oleman tuolla moottorilla ihan kohdillaan, ettei nyt ihan jalkoihin jää. Miinuksena tulee toki tuo 100 km/h kattonopeus, mutta eiköhän tuon kanssa tule toimeen.

Katso kaikki Fiatin mallit Tuulilasin netistä!

------------------------------------------------------------------

Pasi Piironen, toimittaja: Toyota Proace 2,0 diesel 6 A/T Active

Tähän mahtuu vähän kalliimpienkin remonttien tarveaineet hyvin kyytiin.

Katso kaikki Toyotan mallit Tuulilasin netistä!

------------------------------------------------------------------

Minkä auton sinä valitsisit?

Seuraa Tuulilasin tallin ja automaailman tapahtumia Facebookissa.

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.