Nissan sai Iniestan ja Thiagon joukkueeseensa

13.08.2014 | TL-verkkotoimitus
Nissan sai Iniestan ja Thiagon joukkueeseensa

Nissanin Mestarien liiga -yhteistyökumppanuuden ensimmäiset brändilähettiläät ovat FC Barcelonan ja Espanjan maajoukkueen keskikenttäpelaaja Andrés Iniesta sekä Brasilian maajoukkueen ja pariisilaisen PSG:n kapteeni Thiago Silva.

Nissanin Engineers of Excitement -lähettiläinä Iniesta ja Silva ovat vahvasti näkyvillä koko kauden 2014–2015 ajan.

Heillä on keskeinen rooli Nissanin uudessa UEFA Champions League -mainoskampanjassa, joka sai maailmanlaajuisen ensi-iltansa eilen UEFA Super Cupin suoran televisioinnin yhteydessä.

”Olemme todella iloisia saadessamme Andrésin ja Thiagon mukaan Nissan-perheeseen UEFA Champions League -lähettiläinä. Odotamme innolla heidän rooliaan Nissanin uudessa maailmanlaajuisessa mainoskampanjassa”, kertoo tiedotteessa Bastien Schupp Nissanin markkinoinnista.

”Andrés ja Thiago kuuluvat maailman parhaisiin pelaajiin ja ovat saavuttaneet urallaan paljon. Heidän intohimoinen ja positiivinen asenteensa auttaa Nissania innostamaan jalkapallofaneja innovatiivisella tavalla.”

Mainoskampanjan lisäksi Iniestan ja Silvan tehtäviin brändilähettilään roolissa sisältyy muun muassa julkisia esiintymisiä, ottelupäivätapahtumia ja sosiaalisessa mediassa järjestettävä kilpailu.

”On hienoa tehdä yhteistyötä Nissanin kanssa heidän UEFA Champions League -kampanjassaan”, kommentoi Andrés Iniesta.

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

”Kolminkertaisena Champions League -mestarina tiedän, että voittaminen vaatii valtavasti työtä ja innovatiivisuutta. Champions League kuuluu maailman jännittävimpiin urheilukilpailuihin, ja odotan innolla, että pääsen välittämään sen tunnelmaa faneille.”

Myös Silva hehkuttaa yhteistyötä.

”Olen todella iloinen saadessani tehdä yhteistyötä Nissanin kanssa koko ensi kauden ajan”, sanoi Thiago Silva.

”UEFA Champions League on hieno kilpailu, jossa kohtaavat monet lajin parhaista ja innovatiivisimmista joukkueista, pelaajista ja valmentajista. Jokaviikkoinen draama kentällä ja sen ulkopuolella pitää fanit tiukasti otteessaan.”

Nissan on UEFA Super Cupin ja Mestarien liigan virallinen maailmanlaajuinen autosponsori neljän vuoden ajan kaudesta 2014/2015 kauteen 2017/2018. Tämän ansiosta Nissanin tuotteet ja palvelut ovat hyvin näkyvissä Euroopan arvostetuimmassa jalkapallosarjassa.

Mestarien liiga -yhteistyön lisäksi huippu-urheilijoista Nissanin brändilähettiläinä toimivat muun muassa Usain Bolt ja ratapyöräilyn moninkertainen olympiavoittaja Sir Chris Hoy. Yhtiön sponsorointikohteisiin kuuluvat muun muassa vuoden 2016 olympialaiset ja paralympialaiset Riossa, Ison-Britannian, Meksikon ja Brasilian olympiajoukkueet sekä Britannian paralympiajoukkue, jalkapallon Afrikan mestaruuskilpailut, Kanadan jalkapalloliiga ja Heisman Trophy -palkinto sekä City Football Group.

Seuraa Tuulilasin tallin ja automaailman tapahtumia Facebookissa

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.