Nissan uudistaa liikkeensä

20.03.2015 | Timo Nurmi
Nissan uudistaa liikkeensä

Nissan muuttaa asiakaspalvelupisteidensä konseptia. Uudessa mallissa kaikki asiakkaan ja henkilökunnan välinen asiointi tapahtuu avoimessa näyttelytilassa, jossa ei ole lainkaan vanhan mallin mukaisia vastaanottotiskejä. Tilassa hoidetaan sekä autojen myynti että huolto- ja korjausasiat. Niin ikään auton luovutus tapahtuu samassa tilassa.

Uuden konseptin mukainen myymäläilme sisältää mm. vaaleat lattiapinnat ja infomonitorit, joilla välitetään tuotetietoa. Tilassa on myös mm. oheistuotteiden myyntipiste.    

Suomen ensimmäinen uuden konseptin mukainen Nissan-myyntipiste on avattu Keravalla Autosalpan tiloissa. Uudistaminen jatkuu vähitellen niin, että kaikki Suomen Nissan-myymälät on päivitetty vuoden 2019 kevääseen mennessä.

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

Nissanilla on Suomessa tällä hetkellä 42 myyntipistettä. Konseptiuudistus ei suoranaisesti vaikuta myyntipisteiden määrään eikä siihen, mitkä liikkeet jatkossa myyvät Nissania Suomessa. Nissan ei myöskään aio lähteä itse mukaan vähittäismyyntiin.

Tilaa Tuulilasin viikkokirje, joka pitää sisällään automaailman ajankohtaisimmat ja tärkeimmät asiat. Viikkokirje ilmestyy perjantaisin. 

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.