Tämä automerkki kasvatti myyntiään huimasti alkuvuonna

08.06.2014 | TL-verkkotoimitus
Tämä automerkki kasvatti myyntiään huimasti alkuvuonna

Subaru on kasvattanut viiden ensimmäisen kuukauden aikana myyntiään 35,8 prosentilla edellisvuoteen verrattuna.

Myynninveturina toimii maasturi Subaru Forester, mutta myös muut Subaru-mallit ovat lisänneet suosiotaan.

Vuoden viiden ensimmäisen kuukauden aikana Suomessa myytiin uusia henkilöautoja 49 950 kappaletta, joka on 4,6 prosenttia edellisvuotta enemmän. Tähän verrattuna Subarulla menee siis lujaa.

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

"Viiden ensimmäisen kuukauden aikana myynninkasvumme on ollut edellisvuoteen verrattuna 35,8 prosenttia", sanoo Subaru Nordicin myyntijohtaja Satu Salomaa kertoo tiedotteessa.

"Uudistuneesta mallistosta viime vuonna esitelty Subaru Forester vetää edelleen parhaiten, mutta on ollut kiva huomata, että suomalaisautoilijat ovat löytäneet myös muut mallimme. Etenkin Subaru XV ja Outback ovat ottaneet paikkansa markkinoilta ja autot myyvät tällä hetkellä hyvin."

Seuraa Tuulilasin tallin ja automaailman tapahtumia Facebookissa

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.