Tämän BMW:n ostajista 75 prosenttia tulee olemaan uusia merkille

21.07.2014 | TL-verkkotoimitus

BMW on arvioinut, että 2-sarjan Active Tourerin ostajista kaksi kolmasosaa ovat BMW:n ensiasiakkaita.

Baijerilaismerkin alempien mallien tuotejohtaja Frank Niederlander on kertonut Automotive News Europelle, että uusi tila-auto houkuttelee erityisesti ostajia, jotka eivät ole omistaneet BMW:tä aikaisemmin.

Niederlander uskoo, että auto kiinnostaa erityisesti nuorempia perheitä, jotka harkitsevat myös Mercedes B-sarjaa sekä VW Tourania. Tällainen asiakaskunta pysyy usein uskollisena merkille, kun heille tulee lisää ikää.

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

BMW 2-sarjan Active Tourer tulee edustamaan merkille monta uutuutta. Se on BMW:n ensimmäinen etuvetoinen auto, tila-auto sekä kolmisylinterisillä moottoreilla varustettu auto. Active Tourer jakaa saman pohjalevyn kolmannen sukupolven Minin kanssa.

BMW haluaakin korostaa, että auto on edustaa edelleen merkille tyypillistä ajamisen iloa. Kuulemma 225i-malli kiertää Nordschleifen alle yhdeksässä minuutissa.

Seuraa Tuulilasin tallin ja automaailman tapahtumia Facebookissa.

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.