Toyota maailman arvokkain autobrändi

27.05.2015 | Niko Rinta
Toyota maailman arvokkain autobrändi

Toyota on säilyttänyt asemansa maailman arvokkaimpana autobrändinä.

Toyotan brändin arvo on Millward Brown -tutkimuslaitoksen mukaan 28,9 miljardia dollaria eli vajaat 26,5 miljardia euroa. 

Koko BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands -listalla Toyota sijoittuu sijalle 30.

Seuraavat automerkit ovat BMW (34.) ja Mercedes-Benz (43.).

Autobrändien top 10

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

Raportin mukaan maailman arvokkain brändi on Apple noin 247 miljardilla dollarilla. Toisena on Google (173,6 miljardia dollaria) ja kolmantena Microsoft (115,5 miljardia dollaria).

Tilaa Tuulilasin viikkokirje, joka pitää sisällään automaailman ajankohtaisimmat ja tärkeimmät asiat. Viikkokirje ilmestyy perjantaisin.

Lue uusin Tuulilasi diginä hintaan 4,90.

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.