Tuore Tuulilasi torstaina

09.04.2015 |
Tuore Tuulilasi torstaina

Uusin Tuulilasi ilmestyy torstaina 9.4.2015.

Tuulilasissa 5/2015 pohditaan tulevaisuuden autoilua, ihmetellään Pikku-Jeeppiä, laitetaan Dacia Loganin kestotesti pakettiin ja syödään raakaa Lexus-kalaa.

Sisällysluettelo:

Ajankohtaiset:

7               Pääkirjoitus

8               Rakkain autoni: Anna Perho ja Mazda 3 hatchback

10            Mitä uutta? Audi SUVittelee ja Mercedes vaihtaa kirjaimia

12            TL-kalenteri siirtää automaailman kellot kesäaikaan

14            Jari-Matti Latvala hakee parempaa pitoa

Autot:

18            Lexus RC F 5.0 A Carbon syöttää sushia kilpailijoille

24            Testi: Jeep Renegade 1.4 Multiair MT6 FWD Limited

34            Koeajo: Mercedes-Benz B Electric Drive

38            Kestotestin loppuraportti: Dacia Logan MCV TCe 90

46            TL-raati: Opel Adam Rocks 1.0 Ecotec

48            TL-raati: Audi A3 Sportback e-Tron 1.4 TFSI S Tronic Business

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

50            TL-raati: VW Passat Variant 2.0 TDI Biturbo 4Motion DSG

53            Neste Oil Ralli 2015: Taas paras reitti

54            Mihin sijoittaisin 50 000 euroa, miettii autosijoittaja Juuso Kallioinen.

Tulevaisuus:

56            Automaailman vallankumous kyseenalaistaa kaiken

62            Nykyauto on täynnä keskenään kommunikoivia tietoverkkoja

66            Bitit pienentävät maailman, pohtii Jenni Kurki-Suonio

Fiilis

68            Timo Jouhki on työntänyt vauhtiin monta rallitähteä

74            Vuosi 1990 toi Primeran kauppoihin ja Walesan presidentiksi

76            Indiana Eskola seikkailee Lapissa jäätä murtamassa

82            Kuka huolehtii autoilijoista, kysyy Vesa Eskola

Tässä tuulilasissa ajoimme:

  • Audi A3 Sportback e-Tron 1.4 TFSI S Tronic Business (s. 48)
  • Dacia Logan MCV TCe 90 Laureate Navi (s. 38)
  • Jeep Renegade 1.4 Multiair MT6 FWD Limited (s. 24)
  • Lexus RC F 5.0 A Carbon (s. 18)
  • Mercedes-Benz B Electric Drive (s. 34)
  • Opel Adam Rocks 1.0 Ecotec (s. 46)
  • VW Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW Bluemotion Technology 4Motion DSG A (s. 50)

 

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.