Warner Bros ja Intel haluavat mainoksia autojen tietoviihdejärjestelmiin

05.12.2017 |
Warner Bros ja Intel haluavat mainoksia autojen tietoviihdejärjestelmiin

GM on kertonut aikeistaan tarjota suppeaa ja valikoitua mainontaa seuraavan sukupolven tietoviihdejärjestelmissään. nyt Warner Bros ja Intel ovat menossa vielä pidemmälle.

Kahden jättiläisyrityksen yhteistyö julkistettiin juuri Los Angelesin autonäyttelyssä. Warner Bros ja Intel haluavat tehdä autonomisista autoista varsinaisia mainoskeskuksia, kuten internet on tänä päivänä; viihteen ja informaation seasta tunkee mainoksia ihmisten silmille koko ajan.

JUTTU JATKUU MAINOKSEN JÄLKEEN

Esimerkiksi yhdysvaltalaiset viettävät autossaan keskimäärin 300 tuntia vuodessa, juuri tässä yritykset näkevät ison markkinaraon juuri mainonnalle. Vaikka kyse on konsepti-ideasta, ei sen toteutuminen ole utopiaa. Intel aikoo jo testata systeemiä 100 autonomisella testiautollaan.

(Lähde: Topspeed)

Kommentit

Kommentoi artikkelia

Sinun tulee kirjautua palveluun voidaksesi kommentoida.